Garantie & klachten

Garantie

Wij staan voor de volle 100% achter onze afstandsbedieningen,Indien je aankoop defect is en het nog binnen de garantietermijn valt kun je dit aan ons melden door gebruik te maken van onze retourformulier.

Uitgesloten producten

De volgende producten vallen niet onder de garantie:

  • Producten die door eigen toedoen defect zijn geraakt, zoals valschade en waterschade.
  • Producten die niet juist zijn gemonteerd.

Klachten

Mocht u een klacht hebben over een product, bestelling of personeel dan raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Na ontvangst van uw klacht sturen we een bevestiging. We proberen uw klacht binnen 7 dagen te beantwoorden, mocht dit echter niet lukken dan krijgt u hierover bericht van ons. Onze medewerkers proberen uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.